6.12.2020

Beaumed Klinika medycyny estetycznej

Klinika Medycyny Estetycznej zaś Laseroterapii BeauMED to miejsce, w którym spośród pasją dbamy o urodę oraz tężyzna fizyczna naszych pacjentów. Na pierwszym miejscu stawiamy na jakość tudzież higienę wykonywanycb zabiegów. Założycielem BeauMED jest wprawiony lekarz medycyny estetycznej dr n. med. Monika Kukulska, która od wielu lat pracuje we Wrocławiu, tudzież jej mottem jest ładny wprawdzie nieskomplikowany a nie zbywający wygląd tzw. miłość mądrości french touch. Z wiekiem zatracamy proporcje twarzy inaczej na nieszczęście opada owal, powstają nieestetycze „chomiczki". Wiele pacjentek w trakcie rozmowy nim zabiegiem prosi o barki w poprawie ogólnego wyglądu zaś w zasadzie chcą iżby lico przestała stanowić smutna. Często słyszę od pacjentek, iż „ jestem wyspana, zadowolona, radosna jednak inni pytają mnie w jakim celu jestem smutna – nie wiem co odpowiedzieć, dlatego że nie jestem smutna, i owo wszytko zły uczynek mojego wyglądu". Okazuje się, iż możemy w ogromnie bezproblemowy tryb usprawnić powierzchowność naszej twarzy z przyczyny wolumetrii inaczej modelowaniu kwasem hialuronowym (medycyna estetyczna).W swojej ofercie posiadamy niemało zabiegów medycyny estetycznej, które razem z kwasem hialuronowym pozwolą optymalnie usprawnić aparycja naszej skóry natomiast przekuć proporcje twarzy. Ponieważ jederman chory jest drugi o szczegółach z zapałem porozmawiam w trakcie konsultacji – ZAPRASZAM aż do Wrocławia lub Lublina. Dowiedz się więcej na https://beaumed.tumblr.com