25.11.2017

agencja reklamowa

Agencje interaktywne to dość nowe określenie, które związane jest z szybkim rozwojem Internetu. W dużym uproszczeniu można powiedzieć, iż agencja interaktywna owo przedstawicielstwo reklamowa ukierunkowana ściśle na globalną Internet oraz możliwości, które stwarza. Jednak obecne agencje interaktywne to aktualnie byt więcej aniżeli e-agencja reklamowa. Agencje reklamowe tworzą strategie promocji, wytwarzają materiały reklamowe, dbają o public relations etc.Agencje reklamowe poszły mocno w kierunku programowania rozwiązań internetowych. Oczywiście planowanie w agencjach interaktywnych jest stricte ukierunkowane na promocję w sieci. Firmy takie tworzą profesjonalne strony internetowe, różnorodne aplikacje dedykowane, portale społecznościowe, platformy aukcyjne. Zajmują się również hostingiem czy projektowaniem systemów CRM. Agencje interaktywne zajmują się i właściwymi działaniami promocyjnymi w sieci. Tutaj pojawia się punkt programu wspólna z tradycyjnymi agencjami reklamowymi, które coraz to częściej oferują promocję w Internecie, zmieniając ileś charakter na agencję interaktywną. Promocja w sieci w agencjach interaktywnych skupia się po największej części naokoło SEO, czyli pozycjonowania stron internetowych. Dopełnieniem SEO są kampanie reklamowe takie gdy np. adwords, dostępne w wyszukiwarce Google oraz sieci partnerskiej. Dodatkowo agencje zajmują się marketingiem w social massmedia (np. prowadzeniem fanpage'ów dla klientów w tryb nietuzinkowy) bądź e-mail marketingiem.